torsdag 19 november 2009

Tomten kommer snart...

Snart e det ju faktiskt så att det e första advent... Yeeeh... jag får ta fram allt glitter igen.. ME LIKE!!!

Dagarna som gått har vart kalas bra... dock haft träningsvärk som heter duga så igår fick gymkortet ligga och jag gick/sprang med björnen en timme. Gick kalasbra.. hon e sååå duktig min tjej! Men idag är det dags igen... Risken med att va hemma en stund innan träningen är att man blir segis.. men med rätt inställning går det bra.

Har fortfarande inte fått svar om min förfrågan (mitt förra blogg inlägg) så kanske får planera annat då...

Helgen som kommer kommer va lugn som det ser ut nu men man vet ju aldrig...*mohahh*

Har lite andra planer för kommande månad men behöver lite inspiration.. Jag tänkte busa lite på jobbet under dec.månad.. men jag behöver en massa ideèr ..tell me.. vad skulle ni göra?

1 kommentar:

  1. Hos oss har vi nåt som kallas tomtning under december.... man drar ett namn på dom som vill vara med, sen utsätter man den personen med en massa bus eller mys.... avslutningskvällen ska man gissa vem man hade och ge en liten julklapp... så snart börjar vårt äventyr.....

    SvaraRadera