lördag 21 november 2009

Kan jag få mer tid tack?!

Jag hinner inte allt som jag vill... då menar jag inte i veckorna utan helgerna.. de e nästan fullpackade med saker, dock bara roliga saker men ändå...

Fredagskvällen blev mycket spontan, efter ett samtal till mami and dadi så dök fler erbjudanden upp men med lite kombination av det ena och det andra hann jag med ALLT.... kors i taket, men sen somna jag ju efter idol med..
Imorse fick jag snileblixten, hade lovat mamma att följa med på milen, men varför inte kombinera hundpromenaden med plocka svamp och mossa till adventljusstaken... mamma nappade på det så iväg till landet bar det av. På vägen hem kom mamma på en massa roliga vägar med diverse stopp som hon tvingade pappa på... jag bara njöt.. spännande ju!

Har precis tagit ett varmt bad då jag nästan fick bada på landet, delen över midjan va torr.. nederdelen blöt av en hoppande och glad björn när jag skulle bära mamma en bit då mamma glömt stövlarna.. (??)
Nu iväg för middagen sen får vi se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar