söndag 8 november 2009

Ensam flicka söker...

Smultron e röda
Violer är blå
Jag är singel
Vad väntar du på?


Kollar på "ensam mamma söker" , jag vill väl med vara kär och galen... Ja ja .. den tiden kommer, det e fortfarande me time, har man haft förhållanden sen man var 15 till man e 26 kanske det e på tiden och vara lite själv...

Dagen har spenderats i soffan HELA dagen, snorig, hängig och nere i marken. Ville så gärna gå på hälsomässan men promenad med hunden, en dusch och frukost va det vara att konstatera att benen bar mig inte så tyvärr blev det ett tråkigt sms och sen en massa filmer och tee och riskakor i soffan... *bläää* MEN det bästa e att jag känner mig bättre nu så de va kanske bara vila jag behövde.*jippi*

Veckan som kommer, tisdag blir det färgning av håret och sen så e ju lördagen uppbokad sen får vi se vad som händer, har mina små planer men men... allt hänger på förkylningen..*kom igen nu*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar