torsdag 5 november 2009

Fullt ös!

Det går bra nu.

Fick ett mail från chefen idag med en trevlig nyhet. Ännu trevligare blir det den dagen den slår in. Och det är inte helt säkert ännu men om alla hjälpts åt och håller tummarna så. Den dagen ska det firas ordentligt! Det lovar jag.

Ikväll blev det spinning på gymmet. Skönt svettigt pass. Nu är jag igång ordentligt och det känns underbart. Känns som att det är lite allt eller inget, hehe.
Imorgon får det nog bli en vilodag.. om jag klarar av det dvs..

Imorgon börjar stambytekillarna i min lägenhet. Får väl se hur det här går. Man ska ju inte påverkas så mycket.. dock är det väl lukten som kan bli det jobbigt.. tur man har snälla vänner som erbjuder en sängplats då om man skulle behöva.

Bokat tid för biltvätt och däckbyta idag också, på måndag sker det.. så snääääälla låt det inte bli minusgrader och snö innan dess.. för jag måste åtminstone kunna ta mig till jobbet på måndag med sommardäcken på..

Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar