fredag 13 november 2009

Fredagen den 13:e

Fredagen den 13:e.. så vad har hänt denna dag?

- Diskussion vid frukostbordet angående vaccinering. Ja eller Nej? Jag: Emot! Mamma: För. Enades om att inte ha diskussionen vid frukostbordet, vi borde ju liksom veta bättre vid det här laget, hehe
- Snö i Solna imorse! :-D
- Roligt säljmöte på jobbet. Nu kör vi så det ryker!
- Spenderat 45 minuter på telefon med IT-supporten i Indien.. försök förstå er på en indier som pratar engelska med indisk accent över en knackig linje.. ja, jag tänkte väl det, LYCKA TILL! Vi löste för övrigt inte problemet..
- Fick ett diskret utbrott på msn vid minst två tillfällen som rörde punken ovan.. 1) "I think I go and dig my own grave.." 2) Jag tror f-n jag säger upp mig på fläcken"
Just där och då ville jag nästan ge upp.. men sån är inte jag, alldeles för envis för det. På måndag är det nya tag som gäller, och nu har jag gett mig tusan på att lösa alla konstiga problem!
- 10-poängare. Det har jag ju sagt hela tiden.. synd bara att omständigheterna inte var annorlunda..
- Åkte förbi hemma efter jobbet och konstaterade att jag hade fått en ny toalettstol installerad. Jippie!
- Födelsedagsmiddag toppad med vår allas favorit, grön prinsesstårta, till efterrätt.
- Titta Idol. Men. Men. Men.. Eddie?! Reza var faktiskt den som borde ha fått åka hem..

Nu sova! Imorgon ringer klockan och det ska tvättas, sen spinning på gymmet.

Lev!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar