tisdag 17 november 2009

Allting har en ände men repet det har två..

Vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta den här dagen.. i vilken ände ska man börja?
Den började ju rätt bra ändå, med ett trevligt möte på parkeringen.. en lång morgonfika med härliga kollegor.. sen jobb och slit.. lunch i Solna C med Mr Audi och 'min andra hälft'..
Sen satt jag en timme i telefonmöte med amerikan för att lösa ett tekniskt problem som vi kämpat och slitit med i 2 veckor.. jag tror att vi kanske blev lite klokare (mer telefonmöten imorgon)..
..under eftermiddagen smög sig tröttheten på, orkade knappt sitta upp, huvudet bankade.. bjöd in mig själv på middag hos mamma så åkte dit direkt från jobbet, fick lite mat och åkte sen hemåt och har sen dess inte gjort många knop.
Det ska sovas tidigt ikväll. Man blir ju så trött av det här mörkret.. tur man tränar och håller igång, det gör en lite piggare i alla fall :-) Det var nästan elakt av min kära vän dansken att skicka en bild på utsikten från hans fönster idag.. blå himmel och sol.. det ni.. vissa har det bra.. han lovade att han skulle göra allt för att det fina vädret skulle stanna kvar i sådär 10-12 dagar, lagom till när jag kommer dit.. moahaha

Redan onsdag imorgon. Onsdag innebär veckans roligaste träningspass (och jobbigaste) Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar