söndag 15 november 2009

Hundägare!

Ja jag är stolt hundägare till en dvärg tax, jag har honom INTE lös om han inte lyssnar på mig. Men ibland blir jag GAAALEN... här är man ute med en valp och försöker träna henne på att INTE hälsa på andra hundar, men 75% av de människorna man möter har INTE sina hundar kopplade och har INGEN ordning på dem alls, det står till och med i motionsspåren att det e lag på att hunden ska vara kopplad, med likförbannat kommer de rusar fram till skrutten som lägger sig platt för att hon blir så rädd när det kommer 3 okända hundar springande...
Nej fram med "körkort" för hundägare

va bara tvungen att skriva av mig lite... *puuh*

Helgen då, ja jag förlora inte på bowlingen men vi behöver inte diskutera vilken plats jag kom på det va kul! Sen blev det middag med hela familjen och en massa skratt, sen gick vi "ungdomar" upp på övervåningen med våra diverse kompisar... haha fler skratt spännande diskussioner, upplevelser, komplimanger ååååå en massa annat som inte kan skrivas här... *mohahaaha*
Sen blev det hemgång för mig men innan lekte jag taxi såklart... fick en hel del fyllesms under både tidiga em och kvällen och natten... hahahah me like!

Veckan som kommer... Jag har i alla fall inte bebisen... va ska jag göra då??

1 kommentar:

  1. hahahahahh va det jag som stod för dom eller???? Me like 2, nästa gång e du me... Ja vad ska du göra i veckan, träna med mig såklart.....och bli uppdaterad på hela snurriga situationen som skapats....Skönt att vi kunde skratta åt det..... hihihihih

    SvaraRadera