tisdag 10 november 2009

En måndag som bjöd på många överaskningar

Efter en låååång måndag med att:
- Jaga EMEA-folk med blåslampa (gick inge vidare kan tilläggas)
- En inställd lunch med lillebror (fick äta matlåda istället)
- Nästan sovit mig igenom ett möte (att jag lyckas..)
- Fått bilen handtvättad och vinterdäcken monterade (lyxigt)
- Kört dubbelpass på gymmet (styrketräning+spinning.. Ruskigt sköna pass)
.. så kommer man hem.. Och vad möts man av.. Jo, en lapp från stambytesnubbarna som säger att 'Toaletten är trasig. Ny beställd. Installeras i veckan." Jaha, så då hade man ingen toalett då.. (men det är bara att tacka och ta emot, jag hade ju ändå tänkt byta ut den när de var klara, det slipper jag nu + att jag slipper betala själv.. Så tur i oturen kan man väl säga..)
Skickade iväg ett sms till min kära vän och kollega och sa att jag nog behövde någonstans att sova trots allt.. Och det gick bra såklart. Packade ihop mina saker och gav mig iväg, fick en god middag på köpet och vi tittade på Fotbollsgalan

Om man summerar så var det faktiskt en bra dag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar