fredag 13 november 2009

Fredagen den 13:de november....

WHAT A DAY!!!!
Idag var det min öppningsfredag, när klockan ringde 5 så ville jag bara slänga ut den genom fönstret men efter lite snozzzande så gick jag upp, fick även dra upp limpan som undra om jag va riktigt klok. När jag var klar och hunden rastad gick han genast in under duntäcket igen, själv satte jag mig i en kall bil med månen på himlen och åkte till jobbet.
Dagen flöt på bra, inge konstigheter trots fredagen den 13:de.
Vart en promenad med limpan runt sjön, ja jag vet helt otroligt jag fick runt han själv utan sällskap nästan värt pris, en massa godis blev det dock.
När vi åkte och handla så slog kassörskan in nåt konstigt på sin apparat men jag tittade bara på siffrorna när hon sa 122,50kr tack... hmm tankarna gick... Tyst nu tänkte jag, betala och gå... vilket jag gjorde... kollade på kvittot sen... jag spara 205kr, bara att tacka och ta emot, jag som handla mycket gott, dock inget som kommer "under jorden"...=)
Va faan detta kan bli min lyckodag tänkte jag... ja ja önska kan man bara, när jag kom hem hade nån ställt sig på min plats, dock satt nån i bilen så jag kunde snällt gå ut och be dem flytta sig, sen skulle jag tvätta.. ja ja det gick väl... men först ville inte tvättmaskinen sätta igång så jag tryckte och fixa.. sen gick den igång, 3 maskinen när jag kom ner hade inte centrifugerat.. *yes NOT* det rann vatten om det men aja in i torkskåpet bara.. upp laga mat.. nu tänkte jag kan det väl inte hända nåt mer... MEN det kunde det... säger bara *håll tummarna*

Sup och svälj, trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar